[Linux-sohbet] mail hosting...

From: Timuçin Kızılay (tim@ideefixe.com)
Date: Fri 18 Mar 2005 - 22:52:19 EET

Merhabalar,

Aslında yazacağım konunun linux fazla bir ile ilgisi yok, bu yüzden bu mesaj
konu dışı kalabilir.
Windows 2000 üzerinde çalışan ve bir isp'nin sistem odasında duran
serverimdan mail server servisini kaldırmak istiyorum. Yaklaşık 20 ayrı
domain ve bunların içinde yaklaşık 5-30 arası mailbox var. Bunları
taşıyabileceğim uygun fiyatlı bir mail server arıyorum. Bu konuda
tavsiyelerde bulanan ya da fiyat teklifi göndermek isteyen olursa sevinirim.
Mail listesini gereksiz yere mesgul etmemek için tim@ideefixe.com adresime
mail gönderebilirsiniz.

sevgiler

Timuçin Kızılay
Linux öğrenmeye çalışan penguen adayı... :)