Re: [Linux-sohbet] Dosya yönetimi

From: Ozan Eren Bilgen (oebilgen@uekae.tubitak.gov.tr)
Date: Thu 17 Mar 2005 - 11:38:59 EET

ne diyeyim perişan ettiniz beni attığınız maille.

ben daha çok groupware sistemi sormuştum, fileutils'i değil :-) hani
böyle ağ üzerinde merkezi bir sunucudan hizmet verir, yerine göre
replication yapabilir, bir çeşit kütüphane gibidir, dosya değiştirme,
haklar atama, değişikliğe abone olma, arama, vs... ls değil :-))

iyi çalışmalar

-- OE.