Re: [Spam] Re: [Linux-sohbet] belgeler.org'daki belgeler...

From: Timuçin Kızılay (tim@ideefixe.com)
Date: Wed 16 Mar 2005 - 16:52:39 EET

Doruk,

verdiğin linkteki dosyalar rpm paketleri. Ben daha Linux'u öğrenemedim,
haliyle bu dokumanları indirip açacağım makina windows, windows'ta rpm
paketlerini nasıl açarım diye sorsam çok salakça bir soru olmaz umarım.

Bu arada bütün linux kullanan tanıdıkların adlarına bu listelerde
rastlıyorum, güzel oluyor.

Timuçin.