[Linux-sohbet] belgeler.org'daki belgeler...

From: Timuçin Kızılay (tim@ideefixe.com)
Date: Wed 16 Mar 2005 - 16:37:51 EET

Artık Linux'a geçmeye karar verdikten sonra gelgeler.org sitesini keşfettim,
ordaki dokumanları okumaya başladım. Benim sorum, bu dokumanları txt
formatında bilgisayarıma toplu halde indirebilme imkanım var mı? web'den
sayfa sayfa copy-paste yöntemi ile txt dosyasına aktarabilirim ama çok vakit
alır. Bu dokumanları txt formatında indirebilirsem PDA'ya aktarıp oradan
okuyacağım, bilgisayar ekranından uzun dokumanlar okumak yorucu oluyor hem
dışarıda yolculukta falan da boşa zaman geçirmemiş olurum.