Re: [Linux-sohbet] Re: Linux.org.tr'deki bannerlar ??

From: Ozer Tayiz (info@teknobilge.com)
Date: Tue 15 Mar 2005 - 14:51:32 EET

Bir alıntı:

http://senlik.linux.org.tr/2004/yilin-penguenleri-odulleri.php

> - Daha önce bir kategoride 'Yılın Pengueni' ödülünü almış bir
> kişi/kurum/proje tekrar aynı ödüle aday gösterilemez. Ancak farklı bir
> kategoride aday gösterilebilir.

Yeterince açık değil mi? Şimdi tartışma niye? Ödüller, özellikle yeni
projeleri-çabaları teşvik etmek için veriliyor. Bu kurala göre Gelecek
Linux, 2002'de ödül aldığı için aynı kategoride tekrar aday olamamış. Bu
sene de ULUDAÄž, bu kategoride aday olamayacak.

Bu kural seti, Dernek listesinde de duyuruldu ve kabul edildi. Seçime
katılanlar, oy verenler, üyeler. Öyle jüri falan da yok ki,
suçlayasınız, adaletten falan bahsedesiniz! Şimdi bütün üyeler, bu
kurallar üzerinde anlaşırken ve oylarını verirken, geçen sene siz ödül
alamamış oldunuz diye, adaletsiz mi davrandılar?

Özer.