[Linux-sohbet] PO ve MO Dosyaları

From: Alper KANAT (tunix@raptiye.org)
Date: Mon 07 Mar 2005 - 01:48:58 EET

Merhaba,

WordPress'i Türkçe'ye çevirmeye çalışıyordum. PO dosyamı poedit
programıyla çeviriyordum ve mo dosyasını otomatik olarak oluşturuyordu.
Geçen gün yanlışlıkla PO dosyasını sildim ama MO dosyası duruyor. Bu
dosyadan çevirdiğim kısmı alabilir miyim ? Yoksa en baştan mı başlamak
zorundayım ? Teşekkürler..