Re: [Linux-sohbet] Vazelinli Pardus!

From: Furkan Duman (coderlord@yahoo.com)
Date: Fri 04 Mar 2005 - 17:37:47 EET

Serdar Bey,

Daha önceki mesajınızı da seviyesizce bulmuştum bunu
da öyle buluyorum. Bir espri ile durumu kurtarmaya
çalışıyorsunuz ancak herkes neyi kastettiğinizi çok
iyi anladı.

Devrim Bey daha önceki vazelinli! mesajında Serdar
Bey'e müdahale etmediniz de, lafın söylendiği
vatandaşa cevap hakkı doğduğunda mı müdahale etme
gereksinimi duydunuz? Evet ben de bu listede böyle bir
tartışma olsun istemiyorum. Ancak atılan postaların
üslubunda biraz daha dikkat gösterilmesini rica
ediyorum. Yoksa bu çeşit olaylar tekrar olacak ve
listenin tadını kaçıracaktır.

Yazısında anlattıklarına ben de katılmıyorum, ancak
böyle bir söz ile tepki verilmesini de yersiz
buluyorum.

İyi günler dilerim.

Furkan Duman
Software Developer