Re: [Linux-sohbet] Hapsini indirmelimiyim ?

From: Serkan Kenar (serkan@ieee.metu.edu.tr)
Date: Thu 03 Mar 2005 - 11:14:30 EET

Ahmet ERDOĞAN wrote:

>ftp://ftp.comu.edu.tr/pub2/debian/sarge/
>
>bu yansı adresinde debian sarge ye ait 15 CD var
>
>hepsini indirmelimiyim yoksa ilk birkaç cd işimi görürmü ?

Birinci CD yeter. Debian Installer kurulumda sadece ilk acilis icin
gerekli olan paketleri kurar. Kurulum sirasinda eger elinizde baska CD
varsa da onlari paket yonetim sistemine tanitirsiniz. Yoksa sorun degil,
http veya ftp sunuculari da tanimlayabilirsiniz.

Surekli Internet baglantiniz varsa, istediginiz paketleri ve
guncellemeleri CD'den degil de Internet'ten takip etmek daha verimli. Su
andaki Debian kurulumlarimda gunluk yaklasik 50-60mb paket
guncellemeleri oluyor. Bu da sarge'in aktif gelistirmesinden
kaynaklaniyor. Bu nedenle CD'ler kisa zamanda guncelligini yitiriyor.
Sarge, stable olarak duyuruldugunda o CD'leri indirmeniz daha mantikli
olacaktir. Ondan sonra sadece guvenlik guncellemelerine ihtiyaciniz olacak.

kolay gelsin,