Re: [Linux-sohbet] [Fwd: Shutdown after 6 years 2 months 25 days:2.0.36 declared stable!]

From: Timuçin Kızılay (tim@ideefixe.com)
Date: Tue 01 Mar 2005 - 13:49:47 EET

----- Original Message -----
From: "Serdar KOYLU" <serdar@uludag.org.tr>
To: <linux-sohbet@liste.linux.org.tr>
Sent: Tuesday, March 01, 2005 1:24 PM
Subject: Re: [Linux-sohbet] [Fwd: Shutdown after 6 years 2 months 25
days:2.0.36 declared stable!]

> Selamlar..

> Bu mesaja kernel-listte rastlamistim. Adam orada uptime'in bilmem kac
> kez sifirlandigina dair bir seyler yaziyordu.
>
> Aslinda garip olan, bir sistemin 6 yil calismasi olmamali. Bence bu
> gayet dogal, olmasi gerekeni bu. Evdeki buzdolabinizi en son ne zaman
> restart ettiniz?

Selam....

Yaklaşık 5 yıl önce yeni bir buzdolabı almıştım. ilk birkaç ay bazen
buzdolabı kafayı yiyordu ve soğutmaktan vazgeçiyordu. Birkaç kez servis
gelip gittikten sonra elektronik devrelerinde bir hata olduğu ortaya çıktı,
buzdolabını yenisi ile değiştirdiler. Bu devrelerin içinde çalışan yazılımı
microsoft'a yazdırdılar herhalde diye dalga geçmiştik arkadaşlarla...