Re: [Linux-sohbet] Sun Microsystems

From: Yılmaz Çankaya (ycankaya@sirius-group.com)
Date: Wed 29 Jun 2005 - 11:37:21 EEST

Solaris 10 u denemek isterim nitekim linux kullanicilari icin bence en iyi
unix sistemi olan Solaris ( Oracle ile muhtesem uyumundan dolayi oncelikle )
bile bir kabus olmaktan öteye gitmiyor.
Gunluk hayatta kullanmaya alistigimiz linux tool larinin cok eski versiyonlari
kisitli optiyonlari ile mevcut.. Admintool ile bir postscript yazici
eklemeye calisin bakalim ne oluyor :-) Solaris 8 ve Solaris 9 ile sik sik
muhabbetim oluyor ve linux ile kiyaslayinca sadece kimsenin detayli
kullanmasinin istenmedigi ve bu sayede bozma imkaninin da az olacagi bir unix
sistemi gibi geliyor bana.. Bu tabiki kisisel bir gorus.. ama Solaris 10
belki de bu konuda cigir acacaktir. . Java tabanlı bir desktop sistemi ve zfs
(yeni file system sanırım bu idi ismi) ile ilgili bir Sun seminerine
katilmistim ve su an sadece yeni sistemi kurup bir denemek istiyorum :-)

Mon 27 Jun 2005 09:36 tarihinde, dijiTEM|Elektronik Linux Hizmetleri şunları
yazmıştı:

--
Love is the delusion that one woman differs from another. -- H.L. Mencken
|#|  Sirius Group Consulting
|#|