Re: [Linux-sohbet] GNU/Linux ogretiyor

From: Caner (ckurt@tasarimnoktasi.com)
Date: Sat 11 Jun 2005 - 00:44:16 EEST

Ağzından bal damlıyor azizim! :P

    Sürekli insanlardan bilgisayarlarının performans düşüklüğü
şikayetlerini dinledim. Onlara sürekli verdiğim cevap;
"Eğer pencerelerinizi kaydırırken artistik bir şekilde saydamlaşmalarını
istiyorsanız performans düşüşü normal" şeklinde
cevap veriyorum.(En azından 2-3 yıldır, daha önceki cevaplarım başkaydı
:) ).
    Pek çok insan o kadar "Popüler kültür" bağımlısı ve Egoist ki? Size
şöyle bir örnek vereyim: Çevremdeki pekçok insan
Windows kullanıcısı(ve savunucusu!), ancak ilginç bir durum var, Hepsi
"Windows XP Proffesional" kullanuyor. Ve bu
insanlar sadece internette sörf, oyun oynamak veya Office paketi ile
herhangi birşey yapmak dışında pek bir şey yapmıyorlar.
Ne LAN Network ağına bağlılar(ki buda bildiğiniz gibi pek çok kişisel
ihtiyaç durumda geçerli bir sebep değil), ne intranet, nede
nebileyim .NET ile Web programlama, yani Windows XP Proffesional'ın var
olma nedenlerinden hiç birimi uygulamıyorlar. Özetle sadece oradaki
"Proffesional" kelimesi için kullanıp, egolarını tatmin ediyorlar. Yani
kullandıkları sistemin bile hakkını veremiyorlar.
    Gerçi senin konudan biraz uzaklaştım ama, sitem edicek yer
arıyomuşum, size nasip :)

Saygılar.