[Linux-sohbet] Re: [Uludag] Windowstan kurtulma ve Parduslu günler için

From: Caner (ckurt@tasarimnoktasi.com)
Date: Sat 04 Jun 2005 - 23:10:31 EEST

> Yaw bu konu Pardus'tan, Uludağ'dan uzaklaşmadı mı? Neyi tartışıyoruz?
> Niye burada? Çok istiyorsanız, Linux'a Windows'dan geçiş zorlukları,
> uzun vadeli politikalar, amacımız, hedefimiz ne olmalı konularını,
> LKD'nin linux-sohbet listesine falan yönlendirseniz? Uludağ projesi ve
> ürünü Pardus, zaten son derecede iyi tanımlanmış, belirlenmiş, belli
> bir aşama kaydetmiş bir proje.

    Postayı uludağ listesinde gördüğüm için.

> [...]
> modeminizin sürücüsünü (kernel modülü) bulup, aynı sorunu yaşayan
> başkasının bir listede bir sorusunu yanıtladığınızda, veya konuyla
> ilgili bir belgeye (Nasıl yapılır? Sık Sorulan Sorular gibi) iki satır
> eklediğinizde, ufaktan da olsa, "üretici" liğe başlamış oluyorsunuz...
> Böyle böyle, sonunda harika bir şey ortaya çıkıyor... Bir de kimsenin
> "aman herkes kullansın" diye bir amacı, başkalarına bir dayatma falan
> yok, hepimiz halimizden memnun kullanıyoruz, bilgimizi deneyimimizi
> paylaşıyoruz, isteyen geçiyor, giderek aramıza katılanlar artıyor...

Kesinlikle katılıyorum! Zaten, linux'a geçmemdeki asli sebep de buydu.
Ayrıca şunu belirtmeliyim ki; Linux'a geçtim çünkü uzun zamandır
bilgisayarımı abimle paylaşmak zorunda kaldım bu yüzden pek çok kurma
teşebbüsüm 1-2 hafta sonra formatla sonuçlanıyordu. Ancak çok uzun zaman
Linux, GNU ve FSF'yi takip ediyorum. Sadece daha yeni (tamamen) kendime
ait bir bilgisayarım olduğu için Linux'u yeni kuruyorum.

> [...]
> sorunu yaşayan başkasının bir listede bir sorusunu yanıtladığınızda,
> veya konuyla ilgili bir belgeye (Nasıl yapılır? Sık Sorulan Sorular

    Eski alışkanlıklardan kolay vazgeçilmiyor :) Attıktan sonra
farkettim (kernel modülü).