[Linux-sohbet] Kaynak koddan kurulan dosyalar

From: Bora SINAN (list@digitalortam.net)
Date: Thu 02 Jun 2005 - 15:41:46 EEST

Çok yakın zaman da linux ile ilgilenmeye başladım ve bu grubada bugun üye oldum..
Bu bakımdan soracagım sorular cok acemice gelebilir bu bakımdan herkesten özür diliyorum.

Windows'ta uzun yıllar gecirdikten sonra Linux'ta Kaynak kod'dan paketleri kurulum yapmak biraz zor geliyor
(Bazı tool'ların RPM'leri olmayabiliyor) . Paketlerden kurulum, çalıştırma mantığını anlatan bir döküman mevcutmudur..

iyi çalışmalar

Bora SİNAN