Re: [Linux-sohbet] yurtdisindan cihaz siparişi

From: Ozgur YILMAZ (mrucan@gmail.com)
Date: Wed 01 Jun 2005 - 10:56:47 EEST

Merhabalar
elektornik cihazmı istediginiz yoksa sensörmü bunun anlayamadım.
para sorun degilsede bence texsas entegre chip burdan temsilciliklerden
alman bence daha mantıklı çünkü gümrükten bir şeyi geçirmek gerçekten
zor oluyor. basit bir örnek aklıma geldi şimdi. Birinde bir arkadaşım
deneme rf kitleri istemişti. ve üzerinde abartmorum. sadece ve sadece
7,5 cm boyutunda antenler vardı ve bunları telekom kurulundan
türkiyeye uygunluk raporu alınacak diye tuturdular ve kitin galiba 20
katı rapor masrafı idi :).
böyle acayip şeylerle uğraşacagınıza burdan alın bence.
temsilciliklerin numaralarını falan verebilirim ishtiyacınız varsa :)

birde tam olarak ne yapmak istiyorsunuz açamısınız. belki teksas degil
daha iyi birşeyler olabilirir. Kabul edersenizki akıl akıldan üstündür
demişler :)

Kolay gelsin