Re: [Linux-sohbet] Yetkilendirme

From: Noyan Selcuk HANCIOGLU (noyan@ai.com.tr)
Date: Thu 21 Jul 2005 - 17:10:50 EEST

Selamlar,
ilk sorunuzu anlamadim acikcasi,
2. soruya gelince; ftp 'ye root hesabi ile giris yapmak istiyorsaniz eger
ncftpd'nin general.cf dosyasina
"authd-allow-root-logins=no" satirini "authd-allow-root-logins=yes"
yapmaniz yeterli olacaktir. eger oyle bir satir yok ise siz
ekleyebilirsiniz. Daha sonra ftpd 'yi yeniden baslatin problem cozulecektir.