[Linux-sohbet] HP'den 1 milyon Linux sunucu

From: Alper Oguz (alper.oguz@mer.bimar.com.tr)
Date: Fri 15 Jul 2005 - 11:12:29 EEST

HP'den 1 milyon Linux sunucu

HP, sektörde bir dönüm noktasına imza atarak, dünya genelinde, bir
milyonun üzerinde Linux sunucu sevkıyatı yaptı. HP, 1998 yılından beri,
dünya genelinde yaptığı bir milyonun üzerinde Linux sunucu sevkıyatıyla,
sektörde bir ilke imza attı.

HP, yaklaşık 29 yıl boyunca Unix/Linux bilgisayarları pazarında önemli
bir yere sahip oldu. Yapılan piyasa araştırmaları HP'nin her yıl, bir
önceki yıla göre pazardan %2,5 puan daha hızlı bir büyüme elde ettiğini
gösteriyor. HP, Türkiye'de de, 2002 yılından itibaren toplam 2839 adet
Linux sunucu sevkıyatı yaptı.

HP, Linux ve açık kaynakta yapılan gelişmeler ve yeniliklerde, blade
çözümlerine, masaüstü ve dizüstü bilgisayarlara, kurumsal sunuculara,
sanallaştırmaya ve tüketici cihazlarına öncelik veriyor. HP üst uçtaki
iş kritik sistemler için sunduğu hizmetlerin aynısını Linux için de
sunuyor. Bunun içersinde 7x24 Linux işletim sistemi desteği, Linux
eğitim hizmetleri, Linux kuruluş ve başlatma hizmetleri ve HP'ye özel
pro-aktif hizmetler yer alıyor.

14.07.2005
http://www.hurriyetim.com.tr/haber/0,,sid~1@w~12@nvid~604240,00.asp