Re: [Linux-sohbet] Ben Linux öğrenmek istiyorum, ne yapmalıyım?

From: Serkan Kenar (serkan@ieee.metu.edu.tr)
Date: Tue 05 Jul 2005 - 16:41:45 EEST

Devrim GUNDUZ wrote:

> Konu kısmındaki soruya yanıt yazabilecek olan bir liste üyesi var mıdır?
> Sanki birileri sözleşmiş gibi üstüste aynı mailleri almaya başladım da,
> Yardımcı olabilecek varsa sevinirim.

Bu tur sık sorulan sorular için geliştirilen _LKD SSS Veritabanı_
mevcut. Orada ilk gözüme çarpan şöyle bir soru oldu:

Yeni Başlayanlar/Linux'a nasıl başlarım?
http://sss.linux.org.tr/?p=a&category=59&qid=292

Gerçi verilen yanıt hiç tatmin edici değil. Ama o kategori altındaki
diğer sorularla birlikte düşünüldüğünde yeterli olabilir, bir de
geliştirebilirsek bu tür soruları, soranlara verecek sağlam bir
cevabımız olur.

Ayrıca listelere böyle soruların gelmesini önlemek için, bazı listelerde
uygulanan, "Listenin SSS"ını ayda bir göndermek iyi bir fikir olabilir.

saygılarımla,

--
Serkan Kenar
http://serkan.feyvi.org/blog/