Re: [Linux-sohbet] Gnome kullanicilari hakkinda :)

From: OguzY (comp.ogz@gmail.com)
Date: Mon 02 Jan 2006 - 18:22:00 EET

Gnome kullanıp da sonrasında KDE'ye geçip rahat ettiğini düşünen var
mı? (Bazı bazı, KDE uygulamalarını kullandığım zamanlar - amarok, k3b
v.s - arayüzü ve kullanmasını çok eğlenceli buluyorum.)

Ben KDE'yi ilk kullandığımda yapmayı istediğim işlerle ilgili menüleri
bulamamıştım. Nasıl bu kadar karmaşık olur demiştim. Sanırım
alışkanlık meselesi...

Gnome ve KDE arasında bu söz düellolaları, Gtk - Qt kıyaslamalarını da
içerecek gibi...

Oğuz Yarımtepe
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi

2006/1/2, Erkin Tek <erkintek@yahoo.com>:

> Devrim GUNDUZ <devrim@gunduz.org> wrote:
>
> Merhaba,

> etmesini hoş bulmadım ve yadırgıyorum.
> Hakkında konuştuğu kullanıcıların gnomun gereksiz yere basitleştirmesine
> karşı. Gnome kullanıcılarından bahsetmiyor. Gerçekten de ben firefox'da
> upload dosyalarımı (mesela resimlerimi) görmek, dosya boyutlarını görmek
> için uğraştım ama basit gnome arayüzünde yok böyle birşey, kde'ye de
> çeviremiyormuşuz, bu yüzden download-upload işleri için konqueror
> kullanıyorum :). Tartışmanın başlarını okuduysanız ilk soruyu soranın kafası
> [...]

Oğuz Yarımtepe
Çanakkale 18 Mart Üniversitesi
Bilgisayar Mühendisliği