[Linux-sohbet] outlook un yerine ne yapabilirim?

From: gürsel kaynak (gurcell@gurcell.com)
Date: Tue 03 Jan 2006 - 15:00:28 EET

Merhabalar, aslında sorum open source ile ilgili ama belki aranızda destek olabilecek birileri vardır diye buraya soruyorum.

Çalıştığım şirketteki tüm M$ office leri uçurarak open office 2.0.1 kurdum. 80 kişiyi birden sorgusuz sualsiz open office e geçirmiş oldum. En büyük derdim herkesin outlook kullanması. Mecburen bu devrim esnasında outlook lara dokunamadım. Clientlerin hepsi mobil oldukları için ve internet explorer bazlı bir erp uygulaması kullanılmakta olduğumdan makinelere ne yazık ki Linux kuramıyorum. Linux kursam direk gnome ile evolution kurarım tüm sorun biter.

Derdim win32 altında çalışacak, outlook un yerine geçecek bir open source program bulmak.

Bu konuda bana destek olacak birileri var mıdır?