Re: [Linux-sohbet] mcedit ve vi 'da turkce karakter problemi

From: Murat Koç (muratkoc@kivi.com.tr)
Date: Sun 30 Jan 2005 - 01:19:37 EET

> Selamlar,

Selam,

> Öncelikle, Anadolu Kaplanı değil, doğrusu Anadolu Parsı (ya da Leoparı).
> Bahsettiğim gibi pardus'un ismini aldığı hayvan, latincesi "Panthera pardus
> tulliana".

Her ne halt ise ...

> Gereksiz tepki gösteriyor; üstelik tepkini hatalı ithamlarla süslüyorsun.
> Kimseyle dalga geçildiği yok.
>
> Duyurulmadan bu kadar tartışılıyor, duyurulduktan sonra ne olacak merak
> ediyorum doğrusu :).

mesele de bu zaten duyuru yapmadınız sorulunca da abuk subuk şekilde
cevapladınız.

> Neyi nasıl konuşacağımız, ne zaman söyleyeceğimiz müsade et bize kalsın.
> Tepkini son derece lüzumsuz buluyorum.

Neyi nasıl konuşacağınız ve ne zaman söyleceğiniz kararınız türü birşeyiniz
olmadığını bağımsız olarak duyuru yapmanız ve gerisini Anadolu hedehödösü
şeklindeki açıklamanızda gördük zaten.

--
Murat Koç
Kivi Bilişim Teknolojileri