Re: [Linux-sohbet] mcedit ve vi 'da turkce karakter problemi

From: Serdar KOYLU (serdar@uludag.org.tr)
Date: Fri 28 Jan 2005 - 20:12:08 EET

Selamlar...

> :-) Ben vi için denemiştim. mcedit'i denememiştim dürüstçe konuşmak
> gerekirse. O değil de, demek Fedora kurdun ha? :)

Dün gece uyumadım, bugünde hiç bir şey yemedim. Ama bu açlık bile aklımı
peynir ekmeğe katık ederek yememe yetmedi ki Fedora kurayım. Ama etrafta
bolca Fedora var. Kernelin bilmem nesini düzelt, Gnome'un bilmem şeyini
hallet. Gına geliyor insana. 150 MB Source içinde hatalı 3 satırı
aramanın ne demek olduğunu bilmezsin iki gözüm..

> Fedora neymis... Debian kullanmaya başladım ben bir yarı üretim
> sunucusunda. Tamam elimizin alıştığı yerde bulamadık birçok şeyi amma
> velakin gerçekten harika bir dağıtım:
>
> apt-get install amavis
> apt-get install clamav
>
> Yap 2 ayar, ooh çalışsın :-) Bir de rpm'deki dependency takibi konusunu
> güzel çözmüşler (gerçi yum bu konuda bir çok sorunu çözdü ).
>
> Ha işin geyiğine girersek; artık ticari çalışıyoruz ya; sürekli RHES
> satıyorum ;)

Kollarını aç, kırmızı halıları yollara ser, bando mu tutarsın mehteran
takımı mı bilmem ama, PARDUS geliyor, iştiyakla bekle Anadolu
Leoparını.. Şimdiden 3-5 düzine disk ayarla, kurmaya doyamayacaksın bak
bi gör.. Silmeye de kıyamayacaksın, kurup kurup istifleyeceksin
diskleri.. Nerden mi biliyorum? PARDUS bu söylediklerinden kat be kat
üstün bir altyapı ile geliyor da oradan.. AB'de sana bir kaç LiveCD
örneği vereyim de şimdiden onunla avun. Bizim HD Takımı süper bir iş
çıkardı ki takdirlerimi acizane söylemeden edemem. Sağolasın Onur,
Sağolasın Barış, Sağolasın Çağlar, Sağolasın Ayşe, Sağolasını Zerrin..
Elleriniz dert görmesin (isimler kilo sırasına göredir, hepsi gözümüzde
aynı derece kıymetlidir netekim..)..

Saygı ve sevgiler..