Re: [Linux-sohbet] mcedit ve vi 'da turkce karakter problemi

From: Serdar KOYLU (serdar@uludag.org.tr)
Date: Fri 28 Jan 2005 - 19:31:10 EET

Selamlar..

> Merhaba,

> Körle yatan şaşı kalkar ;)
>
> Murat'ın "olmaz" dediği çözüm sonuç getiriyordu bu arada.

Hangi çözüm ?

Sırf denemek için, LANG=C ile mcedit'i başlattım. Ama adımı yazamadım :(

Hadi geçelim, yazdığım dökümanlardan birini açtım ki vay ne olmuş,
tsunami çarpmışa dönmüş...

Hala daha bizim kuru düşmanlık adına Anti-Fedoracılık yaptığımızı iddia
ediyor olmanı hayretle izliyorum. Neyse, AB'de görüşür, kafa ve kadeh
tokuşturup sağlam bir flame yaparız artık..

Saygı ve sevgiler..