[Linux-sohbet] Uygulama-Çekirdek iletişimi belgesi

From: Serbulent Unsal (serbulent_u@yahoo.com)
Date: Fri 21 Jan 2005 - 15:24:51 EET

Merhaba,

Daha önce linux listesinde sorduğum "user mode ve
kernel mode nedir" sorusunun akabinde (türkçe kaynak
yokluğu sebeiyle)
hazırladığım belge ve daha
sonrasında Tonguç Yumruk ile aramızda geçen
e-posta diyalogları sonucunda, ortaya
"uygulamalar çekirdekle tam olarak nasıl
iletişim kuruyor ?" sorusu
çıkmıştı. Benim konuyla ilgili
açık ve net bir türkçe belge bulamamam sonucu
http://nightwalkers.blogspot.com/2005/01/uygulamalar-ekirdekle-nasl-iletiim.htm

belgesi ortaya çıktı. Umarım
faydalı olur.

Bu arada benim de konuda yeni olmam sebebiyle belge
ile ilgili eleştirileriniz benim için önemli.
Herkese bol Linux'lu günler dilerim.