Re: [Linux-sohbet] Yerli firmaları, açık kaynaklı yazılımları ürünleri ile beraber dağıtmaya teºvik etmek...

From: Gokmen GOKSEL (gokmen@nowa.gen.tr)
Date: Sun 16 Jan 2005 - 13:41:38 EET

Paz, 2005-01-16 tarihinde 09:44 +0200 saatinde, Bensan Sarper Sonal
yazdı:
> Merhaba

Selam,

> Mesela fason ya da yerli üretim bir ADSL modemin sürücü CD'sine internet ile ilgili özgür yazılımlar ekleyebilirler. Mozilla,
> Firefox, Thunderbird, belki bir/birkaç ftp uygulaması, belki bazı p2p uygulamalarının CD'lere katılması kimseye ek maliyet getirmez
> inancındayım...
>
> Bu konuda sizler neler düşünüyorsunuz? Böyle bir çalışmadan meyve elde edilebilir mi?
Kesinlikle çok güzel şeyler elde edileceğinden eminim. Bence çok kayda
değer bir fikir. İnsanların şu anda GNU/Linux dışında bir işletim
sistemi kullanmalarının altında da üreticilerin gösterdiği bu davranış
yatıyor. Kullanıcı karşısına ilk geleni "tek" olarak kabul ediyor
(normal bir masaüstü kullanıcısı için) ve başka bir şey aramıyor. İşte
bu nokta da o "tek" herhangi bir özgür yazılım olursa, linux'ta
kullanıcılar için "tek" olmayı başaracaktır düşüncesindeyim.

--
free way.
gokmen.nowa.gen.tr