Re: [Linux-sohbet] linux.org.tr ne oldu

From: Doruk Fisek (dfisek@fisek.com.tr)
Date: Mon 10 Jan 2005 - 09:08:18 EET

Merhaba,

Mon, 10 Jan 2005 09:03:37 +0200 tarihinde Doruk Fisek <dfisek@fisek.com.tr>
soyle yazdi:

DF> web-icerik-cg listesine mesaj atmadan once uye oldunuz mu?
DF> E-posta listeleri genelde uye olmayanlarin mesaj atamadigi yerlerdir.
Listeye gelen mesajlara baktim, bir hafta once oraya basariyla mesaj
atmissiniz (her ne kadar bu kadar ayrintili yazmadiysaniz da). Basarili
olmus mesaj atma girisiminiz anlasilan :-). Zaten listede konuyla ilgili
tek mesaj sizin mesajiniz.

Ancak listeye uye olan penguenler sizin mesajiniza bir yorum yazmamis.

                               Doruk

Ankara   : (0312) 3857026 - 4197811
Istanbul : (0216) 4284693 - 4284694