Re: [Linux-sohbet] Re: [Linux] oepnoffice 1.1.4 ftp.linux.org.tr ve sunsite.bilkent te

From: Görkem Çetin (gorkem@gorkemcetin.com)
Date: Sun 02 Jan 2005 - 18:25:59 EET

Enver ALTIN yazmış:

>Merhaba,

>http://dba.openoffice.org/miscellaneous/dba20.html#embed_decision
>
>Umarım yanılıyorumdur.

Merhaba

Yanılmıyorsun, DBA'da (başka seçenek olmadığından hareketle) Java
bağımlılığı koymuşlar. Bu durum elbette diğer özellikleri (Writer, Calc,
Impress, Draw vb) etkilemiyor. Kişisel fikrim, OpenOffice.org DBA
desteğinin Java ile çalışmasının bu ofis ortamının sonunu
hazırlamayacağı yönünde. OOo/SO yazılım geliştiricileri de konudan
bihaber değil.

Cenaze törenine gerek yok. Lütfen herkes içini ferah tutsun. Eğer yine
de şüpheniz varsa Elizabeth'e ya da Sophie'ye sorarız, açıklama yaparlar.

İyi çalışmalar
Görkem