[Linux-sohbet] Radikal - M.Serdar Kuzuloglu

From: Erhan Ekici (erhan@uzem.itu.edu.tr)
Date: Mon 21 Feb 2005 - 13:53:27 EET

Merhabalar...

Zengin devlet olmanın hali başka
http://www.radikal.com.tr/ek_haber.php?ek=sa&haberno=2264&tarih=21/02/2005&ek_tarihi=21/02/2005

Yazidan LKD listelerinde hakkinda soyleneler ile ilgili bir alinti :

"Ben bir gazeteciyim. Benim işim taraf tutmak değil bir konunun tüm
taraflarını gösterebilmek. Kimileri beni Linux borazanı gibi
görüyor; değilim. Bu ülkede olmayacak işler oluyor ve suskun, seyirci
kalmanın ömrümün sonuna kadar vicdan azabı yaratmasından
korkuyorum. Kendi görevimi yapıp işin örtülen yüzünü göstermeyi ve
devletin de kendi işini yapmasını istiyorum. Ama ne gariptir ben
bunlardan bahsederken bir arkadaşım Linux Kullanıcıları
Derneği'nin tartışma grubunda benimle ilgili bir
tartışmayı gösteriyor ve bakın ne deniyor:
"Yaklaşık 6 yıldır takip ediyorum. Serdar Bey Türkiye'deki
en etkin Microsoft savunucularından biridir. Yine de son gelişmeler
çerçevesinde ister istemez Linux'la ilgili haberler yapar, yaparken de içinin
cız ettiğini görürüz". İşte Türkiye böyle bir ülke... En
iyisi işi zamana ve Allah'a havale etmek.
Haftaya daha geniş bir ölçekte ve daha geniş çerçevede bu konulara
bakmaya devam edeceğiz."

iyi calismalar,
Erhan Ekici