Re: [Linux-sohbet] how to evolution to exchange

From: Enver ALTIN (ealtin@parkyeri.com)
Date: Mon 14 Feb 2005 - 13:58:42 EET

Merhaba,

On Mon, 2005-02-14 at 13:40 +0200, huseyin@btegitim.com wrote:
> Ximian Evolution'da yanlislikla pop3 ayarlarinda server'da emaillerin bir
> kopyasini tut secenegini isaretlemedim.
> Acaba cektigim mailleri exchange'e geri fetchmail ile atabilirmiyim, yada nasil
> atarim?

Exchange'e POP3 yerine IMAP ile baglanin, kendi dizinlerinizdeki e-posta
iletilerini tutup sunucu uzerinde uygun dizine surukleyin.

Hepsi bu kadar.

> Birde Evolution mailleri nasil, hangi formatta sakliyor.

Evolution 1.5 ve sonrasi ~/.evolution/mail/local/ altinda, Berkeley mbox
mail spool formatinda sakliyor.

--
.O.
..O   Enver ALTIN                   |   http://skyblue.gen.tr/