[Linux-sohbet] Turkiyeden ornekler

From: Yüksel ÖZCAN (yuksel@linux-sevenler.org)
Date: Fri 11 Feb 2005 - 20:11:41 EET

Arkada$lar a$agidaki linkte cok acayip bi durum var. Herkes patir patir
open officeye gecerken, http://www.ismmmo.org.tr/html.asp?id=4512
adresindeki yazi oldukca can sIkIcI. elalem gider mersine biz gideriz
tersine sozunu dogrulayan bir not var orada. Bu zihniyetteki insanlar ne
zaman akillarini ba$larina topliyacaklar diye merak ediyorum. Allah
bunlari akli eksik yaratmi$ olmali diye du$unuyorum. Bu enflasyon
muhasebesi programini yazan programcilar?? direkt xls ciktisi yerine csv
ciktisi almayi neden akil edemediler diye merak ediyorum.

Yuksel OZCAN
http://muhasebeci.sf.net