[Linux-sohbet] Alpha

From: Tolga Cengiz (tolga@alanyatirim.com.tr)
Date: Tue 08 Feb 2005 - 15:02:50 EET

Çok özür diliyorum subject kısmı aynı kalmış :)

 Selamlar elimizde 1 adet alpha server var knopix tarzı alpha mimariyi
 destekliyecek cd den yada flopy den boot etmemiz ve ethernet kartlarını
 tanıtabilmemiz gerekiyor böyle bir işletim sistemi varmı? amaç içindeki
bazı
 bilgilere bir şekilde ulaşıp network üzerinden bilgileri aktarmam gerekiyor

 yardım edebilecek arakadaşların fikirlerini bekliyorum..

Bu e-mail'in tum icerigi gonderenin kisisel tasarrufu ile olusturulmus ve gonderilmistir. Sirketimiz bu
e-mail icerigi hakkinda sorumluluk kabul etmez.

This e-mail has been sent by the sender under his/her own individual discreation.