[Linux-sohbet] Log Out ve birkac soru daha ;)

From: Mehmet Fatih AKBULUT (mfatihakbulut@gmail.com)
Date: Thu 29 Dec 2005 - 00:24:39 EET

merhaba,
>susede Log Out'a tikladigimda cikan menude birkac farkli secenek mevcut.
[log out, shutdown ... vs]
fakat debian'da bu butona tikladigimda birtek EndCurrrent Session var.
kde control centerdaki menuleri biraz karistirdim fakat bu konuyla alakali
birsey bulamadim.
nerde ne degisiklik yapmam gerekiyor ? yardimci olabilir misiniz lutfen?

>bir de konsole'dan halt dedigim vakit flushing ... diyor ve hemen altinda
Power Down yazip oylece kaliyor .
makineyi tamamen kapatmak icin ne yapmaliyim :) ?

> eski bir suse versiyonu kullanirken kde menusune girip mesela oyunlar alt
basligina tikladigimda Arcade, Board Games, Kid Games ... gibi alt
dizinlerin en ustunde bi cizgi bulunuyordu ve o cizgiye tikladigimda o dizin
oldugu gibi masa ustune kaliyordu ve bi oyunu kapatip yeni bir oyun acmak
istedigimde tekrardan kde menu > games > ... dememe gerek kalmiyo, masa
ustunde bulunan games'in alt dizinine direk ulasabiliyordum. heralde bunun
da kde kontrol merkezinde bi ayari vardir ? fakat ben bulamadim.

yardimci olabilecek ;) ?

iyi aksamlar,
hoscakalin.