Re: [Linux-sohbet] Bill Gates

From: Kai Geek (kaigeek@linuxmail.org)
Date: Thu 22 Dec 2005 - 13:42:49 EET

Çok eski bir diyalog bu, zaten bundan sonra Bill Gates'deki tek ilerici özelliğin Pazarlama olduğu ortaya çıkmıştı. Demek ki adam bir yazılım firması değil de araba firması koysa yine insanları sömürecek ama yine de ürününü satabilecekti. Bugün Microsfot ile de sağladığı budur ancak birşeyi unutmuş; para herşey değildir. Cep zenginliği ile bilgi zenginliği denk olamaz.
Saygılar,