[Linux-sohbet] Türkçe GPL Linux Kılavuzu Projesi

From: Onur ÖZDEMİR (onur.atlantis@gmail.com)
Date: Wed 14 Dec 2005 - 13:58:58 EET

Aşağıda yer alan duyuruyu ilgili listelere yollarsanız sevinirim.
-----------------------

Haydi Türkçe GPL Linux Kılavuzu hazırlanmasına yardım edin...

Türkiye'de geniş kapsamlı Türkçe GPL Linux Kılavuzu oluşturma
çalışmaları başlamıştır.

Türk Linux Kullanıcılarının sıkıntı çektiği doküman bulma ve nereden
başlayacağını bilememe sorununa çözüm olması için Onur ÖZDEMİR
(AtlantiS) tarafından başlatılan ve LAPIS grubundan Erkan KAPLAN'ın
desteğini alan Türkçe GPL Linux Kılavuzu Projesi'nin indeks hazırlama
işlemleri büyük oranda tamamlandı ve yavaş yavaş makaleler eklenmeye
başladı.

Katılımın serbest olduğu proje için LAPIS Wiki sayfalarına üye olmak
yeterlidir. Wiki kullanmayı bilmiyorum diye yazmaktan çekinmeyin.
Herkesin elbet ekleyeceği bir şeyler olacaktır. Yöneticiler wikiyi
devamlı kontrol altında tutuyor ve gerekli düzenlemeleri yapıyor.

Wiki ile makale yazmaya başlamadan önce aşağıdaki başlığa göz atın;
"Bu belge neden yazılıyor"

Wiki sayfasına ulaşmak için anasayfadaki Türkçe GPL Linux kılavuzu
linkine tıklayınız.
http://wiki.linux-sevenler.org

Hepinizi çalışmalara bekliyor ve kılavuzun en kısa zamanda
tamamlanmasını diliyoruz.

Onur ÖZDEMİR - Erkan KAPLAN - Serkan ÇALIŞ