Re: [Linux-sohbet] banner fikri

From: Arda Çetin (arda@linux-sevenler.org)
Date: Wed 07 Dec 2005 - 18:10:28 EET

Çar 07 Ara 2005 17:49 tarihinde, Doruk Fisek şunları yazmıştı:
> Merhaba,
Merhabalar,

> Onun gibi, o tip bir simge kullanarak "Bilgisayarinizi elletmeyin"
> "Ozgur yazilim kullanin" diye bir banner olsa hos olabilir.
>
> Ugrasmak isteyen olursa bir fikir.

MS bilgisayarımı ellesin ki, dün geçen seneki şenlik mesajlarını okurken Akgül
Hoca'nın şenlik web bannerları konusundaki mesajı[1] üzerine böyle bişey
hazırlayayım demiştim... Ki senden bu ileti geldi :)

Boş zamanlarda Gimp çalıştırmam için bir sebep daha ;-)
Bir de şu GIF'in patent sorunları olmasa.. Hayat bayram olsa.. Penguenler el
ele tutuşsa falan..

[1] http://liste.linux.org.tr/pipermail/etkinlik-cg/2005-February/000046.html

--
	Arda Çetin