[Linux-sohbet] GTK Uygulamalarıyla İlgili..

From: Alper KANAT (tunix@raptiye.org)
Date: Sun 28 Aug 2005 - 15:13:13 EEST

Merhaba,

Enlightenment 17 kullanmaya başladım ve epey hoşuma gitti. GNOME, sistem
kaynaklarını çok kullanıyor. E17'yi görsel olarak daha başarılı
buluyorum ayrıca.. Ancak henüz tam alışamadım. Sormak istediğim ise şu..

E17 ya da KDE içerisindeyken GNOME, GTK uygulamalarını çalıştırmaya
kalktığımda pencereler çok çirkin bir şekilde açılıyor ve yazılar çok
büyük çıkıyor. Oysa GNOME 2.10 içerisinde pencereler daha şık ve yazılar
daha ufak gözüküyor. KDE içerisinde GNOME Uygulaması Çalıştıracağım
gibisinden bir kısım vardı. Peki E17 içerisinde bunu nasıl yapabilirim ?
Teşekkür ederim..