[Linux-sohbet] Spam saldırısı

From: Hüseyin SUNAR (huseyin@medyatakip.com)
Date: Thu 18 Aug 2005 - 20:52:52 EEST

Arkadaşlar Merhabalar ;

Free BSD 4.01 kullanıyorum Server üzerinden Yoğun bir spam çıkışı var bunu linux server üzerinden nasıl kesebilirim veya nasıl durdurabilirim fikri olan bir arkadaş buy konuda beni bilgilendirirse çok sevinirim.

Not: Tüm sistem kapalı sadece linux serverlar açık spam bu serverlar üzerinden çıkıyor qmail kullanıyorum ;