RE: [Linux-sohbet] Savas Cikmis

From: Kerem Koy (kerem.koy@turkuaz.com.tr)
Date: Wed 17 Aug 2005 - 09:57:40 EEST

MS in yapacagi sey basit cimbizla cekip, buyutecle buyutup, boyayip,
sekilendirip o sekilde sunmak.
MS in Linux u bilmeyen kesime Linux u duyuracagini zannetmiyorum.Bunu yapip
insanlarda ilgi uyandirmak istemezler.Teşbihte hata olmaz tabiri caizse
eşeğin aklina ot sokmazlar.
MS amaci potansiyel Linux kullanicilarinin, Linuxa ilgi duyanlarin;
kafalarini karistirip, midelerini bulandirmak.
Cogu insan ( tipki benim gibi ) kullanmayi, almayi dusundukleri urun/hizmet
konusunda duyduklari negatif bilgiler ile o urune/hizmete anti pati
duyabiliyorlar (dogru veya yanlistir).