[Linux-sohbet] ADSL Modem

From: Alper KANAT (tunix@raptiye.org)
Date: Mon 08 Aug 2005 - 21:34:44 EEST

Merhaba,

ADSL almaya karar verme aþamasýndayýz. Kablo Net'e daha fazla
direnemedim. Wireless ADSL modem alacaðýz. Önümüzde 2 tane seçenek var:

1) US Robotics 9106
2) ZOOM 5590 X6

Daha önceden US Robotics'i kurup kullandýðým için Linux'da çalýþtýðýný
biliyorum. Zoom'la ilgili pek bilgim yok ama babam Zoom daha iyiymiþ onu
alalým diyor. Siz ne diyorsunuz ? Linux'da herhangi bir sorun yaþar
mýyým ayarlanmasýnda falan ? US Robotics'in web arayüzünden ve
kurulumundan çok hoþnut kalmýþtým. Zoom'un ayarlarýnda sýkýntý yaþar mýyým ?

Teþekkürler..