Re[2]: [Linux-sohbet] Klavye Tuşları & Windows tuşu..

From: H. Yagmur AKGÜN (bezgin@gmx.de)
Date: Sat 06 Aug 2005 - 23:55:00 EEST

Selam Alper,

Dernek'ten bu tuştan isteyen bir kaç kişi daha çıkacaktır.. Birlikte
ısmarlayın, daha mantıklı.. Laptopa gelince, eskiden baba
kırtasiyecilerde laptoplara yapıştırmak için harf setleri satılırdı.
Sanırım o folyolar modelcilerin modellerine yapıştırdıkları folyolarla
aynıydı. Yani bir modelci malzemesi dükkanı bulursan folyoyu bulmak
zor olmasa gerek, üzerine de bir printerdan tux bastırabilirsin. Umm..
beyaz mürekkebi olan printeri nereden bulursun bilmiyorum.. Klavyenin
siyah olduğunu düşünerek söyledim gerçi bunu...

--
Görüşmek üzere,

Yağmur Akgün

... The pure and simple truth is rarely pure and never simple. --Oscar Wilde