[Linux-sohbet] Klavye Tuşları & Windows tuşu..

From: Alper KANAT (tunix@raptiye.org)
Date: Sat 06 Aug 2005 - 21:50:45 EEST

Merhaba,

Okulda arkadaşlarım benle çok dalga geçiyorlardı bir ara:

"Bizim Windows tuşumuz var, senin bir Linux tuşun bile yok" diye...

Düşündüm de... Aslında istesem bu kadar sağlam duracak olmasa bile bir
yapışkana penguen logosu basıp koyabilirim ama şık olmaz. Benim merak
ettiğim bu klavye tuşlarındaki yapışkanlar gibi bir penguen logosu basıp
o çıkartmanın yerine yapıştırabilir miyim ? Bana bir yol gösterebilir
misiniz acaba ? Sanırım yapmam gereken şeffaf bir yapışkan kağıt bulup
üzerine ufak boyutlarda bir penguen basmak..? Ya da bunu yapabilen bir
yer var mı ?