Re: [Linux-sohbet] MyISAM vs innodb, mssql vs mysql

From: Umut (linuxlist@gmail.com)
Date: Thu 21 Apr 2005 - 13:28:58 EEST

evet, innodb'ye çevirdim. ama ne zaman cevirdim:
 cevirdigim tablo icinde bol miktarda read/write ve update islemi
yapilmaktaydi.. Ustelik kayit sayisi bir kac milyon, es zamanli kullanici
sayisi 100 civarindaydi. myisam performansi baslarda iyiydi, ama update
islemleri arttikca locklar yuzunden problemler artti ve bahse konu tabloyu
innodb yaptim.
 ayni veritabani icinde olan ama sadece read ya da genelde read maksatli
kullanilan tablolari myisam biraktim.
 sanirim en verimli hali bu, eger mysql kullanarak devam edeceksem...
 ram kullanimi artti, ama cpu yuku ve kullaniciya cevap verme surati dustu
benim gordugum.