Re: [Linux-sohbet] televizyonda web istemcisi olarak firefox

From: Arda Çetin (arda@linux-sevenler.org)
Date: Tue 19 Apr 2005 - 00:26:29 EEST

Pts 18 Nis 2005 22:58 tarihinde, Doruk Fisek şunları yazmıştı:
> Merhaba,
Merhabalar,

> Hani televizyonda web sitesi gostermek icin hep Internet Explorer
> kullanirlar ya...
>
> Az once Digiturk'un bir reklaminda televizyon rehberi web sitesini
> gosterirken Firefox kullanildigini gordum. Windows altinda/temali idi ama
> gene de Firefox iste.

Teknoloji Televizyonu'nda genelde bu saatlerde yayınlanan(sanırım adı DR. X)
bir program gördüm geçenlerde, gülmekten uykum kaçtı.
Program sunucu abimiz, iyi güzel Win XP'sini kurmuş, kullanıyor. Programa ICQ,
MSN, e-mail, web forumu ve benzeri her türde araç-gereçle bağlanılabildiği
için sunucuda bu programların hepsini açmak zorunda kalıyor haliyle.

Buraya kadar herşey normal. Normal olmayan şey ise, XP'nin altta saat ve start
menüsünün olduğu durum çubuğu (abartınız) ekranın yarısını kaplayacak kadar
büyük.
Bu çubuktaki simgelerin 4/3'ünü tahmin edersiniz ki IE kaplıyor :)

Bir gün dayanamayıp, mail falan göndericem; kursa bir Firefox tek pencerede
istediği kadar sekme ile acısız-ağrısız program sunsa...

--
Arda Çetin                   <arda~linux-sevenler.org>
Arda Çetin's Weblog   : http://arda.linuxmarket.org

9F29 F20C 6E35 ACF8 F5A7 9378 8458 C735 A8ED 317A