Re: [Linux-sohbet] News Okuyucu

From: Alper KANAT (tunix@raptiye.org)
Date: Thu 14 Apr 2005 - 18:05:15 EEST

Selamlar,

XPN'de gördüğüm kadarıyla Attachment özelliği bulunmuyor. Ben aslına
bakarsanız tam anlamıyla News Okuyucu konusunda Outlook Express gibi
birşey arıyorum. Parçalanmış mesajları (binary) birleştirme,
parçalayarak mesaj atma ve dosya gönderimi gibi şeyler önemli..

Attachmentları kolaylıkla kaydedebilmeliyim. Thunderbird'ün attachment
kaydetme olayı gerçekten kötü..