[Linux-sohbet] News Okuyucu

From: Alper KANAT (tunix@raptiye.org)
Date: Thu 14 Apr 2005 - 03:03:03 EEST

Normalde Türkçe kelimeler kullanmayı sevmeme rağmen burada News diyorum
çünkü şu günlerde Haber Okuyucu dersem direk RSS Okuyucu olarak
anlaşılıyor anladığım kadarıyla.. Zira RSS yerine de, Ingilizce
sitelerin bir çoğunda News Reader kullanılıyor. Her neyse..

ANet News'ı sık sık takip ediyorum. Ve bunu da Mozilla Thunderbird ile
yapıyordum. Pan çok daha iyiydi aslında ama iletinin yanında birşey
yollanmıyordu. Thunderbird'ün çok daha büyük sorunları var açıkcası ve
sıkıldım artık.. Bana GNOME altında güzel bir News Okuyucu önerirseniz
çok memnun olacağım. Teşekkürler..