[linux-sohbet] Re: Gpl ÓFiso-8859-9?Q?lisansl ôFISO-8859-1?Q??ý? program eksiklikleri.

From: Yüksel ÖZCAN (yuksel@linux-sevenler.org)
Date: Thu 23 Sep 2004 - 21:36:36 EEST

Selamlar,

23-09-2004 Perşembe günü saat 12:02 sularında, Emre Kadıoğlu dedi ki:
> [...]
> ihtiyaçlarımızı karşılamakta yetersiz kalıyor.
> Örneğin gpl lisansı olan ve sermaye piyasalarını bonoları takip
> edebileceğimiz analiz edebileceğimiz yeterli program yok bir kaç tane
> finans programı var onlarda çok yetersiz.
> Aynı şekilde yeterli bir cad çizim programı da yok. qcad isimli bir
> program var fakat oda autocad ile karşılaştırıldığında çok yetersiz ve
> basit kalıyor. bu şekilde aklımıza gelen eksiklikleri yazsak ve
> yazılımların eksiğini kapatmak ve kendi ihtiyaçlarımızı kapatmak için
> çeşitli projeler başlatsak boş zamanlarımızda bununla uğraşsak nasıl
http://muhasebeci.sf.net adresindeki muhasebeci uygulamasi bu amacla
baslatilmis bir uygulamadir zaten, ama uzulerek soyluyorum, burasi
Turkiye, birakin gelistirici bulmayi, yazdiginiz programi test edecek
adam bile bulamiyorsunuz, Bu bir kenara konumuza donersek, kendi
projemizden kalan bo$ vakitlerimde elimden geldigi kadar olusturulacak
diger projelere destek verebilirim, en azindan tester, yada gelistirici
olarak(ozellikle uygulama C dili ve gtk+ ile yazilirsa)

Yuksel OZCAN
http://muhasebeci.sf.net