[linux-sohbet] ¸FUTF-8?Q?RE:_[linux-sohbet]_Re:_Hotel_otomasyon_programı??

From: Hakan C. (hcivelek@turkosigorta.com)
Date: Tue 21 Sep 2004 - 18:14:05 EEST

MERHABA,
BENCE GNU/LİNUX FİNANSAL ANLAMDA REKLAMINI YAPMAK ÇOKTA
YANLIŞ DE=C4=9EİL,
ÖNEMLİ OLAN SADECE LİSANS ÜCRETİNDEN DOLAYI
HESAPLI BİR SİSTEM OLDU=C4=9EUNU VURGULAMAK YANLIŞTIR.
LİNUX AYNI ZAMANDA DONANIM YATIRIMI AÇISINDANDA BİR TAKIM
TASARRUFLAR SA=C4=9ELAR. KISITLI DONANIM İLE SORUNSUZ
ÇALIŞIR.
LİNUX SANILDI=C4=9EININ AKSİNE KULLANIMI KOLAY BİR
İŞLETİM SİSTEMİDİR. ÖZELLİKLEDE
SUNUCU OLARAK KISITLI DONANIMLA YÜKSEK PERFORMANS SA=C4=9ELAR.
SON KULLANICI OLARAK İSE YENİ BİR D=C4=9EILIM
KULLANIYORSANIZ ÇOK GÜÇLÜK
ÇEKMEZSİNİZ. AYNI ŞEYLER LİNIX
ÜZERİNDE ÇALIŞAN PROGRAMLAR İÇİNDE
GEÇERLİDİR. ZATEN PROGRAMLAMA DİLLERİ
İŞLETİM SİSTEMİNDEN BA=C4=9EIMSIZDIR.
WİNDOWS,UNİX,LİNUX,MAC OS YADA BAŞKA BİR
İŞLETİM SİSTEMİ HEPSİNDE AYNI PROGRAMLAMA
DİLLERİ İLE YAZILAN VE ÇALIŞAN PROGRAMLAR
SÖZ KONUSUDUR.
BU YÜZDENDE GNU LİSANSINA SAHİP PROGRAMLARI KULLANMAKTAN
ÇEKİNİLMEMELİ DİYE
DÜŞÜNÜYORUM. SORUN ÇIKTI=C4=9EINDA NET
ÜZERİNDEN ARAMA YAPARAK DÖKÜMANLARA
ULAŞILABİLİR HATTA PROGRAMIN YAZARINA MAİL ATARAKTA
YARDIM İSTENEBİLİR.
ŞİMDİLİK BU KADAR.
HOŞÇAKALIN

HAKAN C.