[linux-sohbet] Re: Kernel 2.6.8.1 & CD Yazma Problemi (Cozum)

From: Murat Koç (murat.koc@frontsite.com.tr)
Date: Wed 15 Sep 2004 - 12:31:54 EEST

Merhaba,

> Şimdi sonuç ne peki ? Tekrar SCSI emulation mı kullanacaz CD yazmak için
> ? ISO yazayım dedim, yazamadım bir türlü.. ISO'da problem var diyordum
> Nero ile çatır çatır yazdı. Ne olacak şimdi tam olarak ?

Önceki kernelı kullanın. Yeni kerneli kullanmanız için şimdilik aman aman bir
nedeniniz var mı?

Çünkü şu anda o ioctl lerin root tarafından kontrol edilmesi için yeni bir
patch daha yapıldı örneğin.

--
|          |  Murat Koç
|          |  Manager & IT Consultant
|    FRONT |
|==========|  FrontSITE Bilgi Teknolojisi A.Ş.
|_____SITE_|  http://www.frontsite.com.tr/

linux-sohbet listesinden cikmak  ve tum listeci islemleri icin
http://liste.linux.org.tr/ adresini kullanabilirsiniz.