[linux-sohbet] Re: Bir minik extension..

From: Serdar KOYLU (serdar@uludag.org.tr)
Date: Thu 02 Sep 2004 - 13:42:04 EEST

Selamlar..

> Doğru haklısın. Bendeki 4.0.4 imiş. 4.2.1 e baktım 169 tane.
>
> Demek 1-1 kopyalamış Serdar ...

Vallahi ben masumum. Hani bir cat|grep 'RPMTAG'... satiri bunu
yapmisti..

Bunu secerken, dedigim gibi, bakarsin icinde phpize edemeyecegimiz bir
sey cikar, onu kolay cikarabilelim gibisinden dusunmustum..

Daha bir hayli ufka-buyuk ilave, duzeltme vs. istiyor. Bir el atarsan
iyi olur. Biz bunu kendi ihtiyacimiz icin, baska bir projenin parcasi
olarak hazirladik, ayakustu oracikta. O proje hazir olunca, o da ayni
sekilde kullanima acilacak, GPl olarak, merak etmeyin.

Saygi ve sevgiler..

http://liste.linux.org.tr/ adresini kullanabilirsiniz.