Re: [Linux-sohbet] PHP Portal Onerisi Yapar Misiniz ?

From: Attila Kepenek (attila.kepenek@gmail.com)
Date: Wed 27 Oct 2004 - 02:00:22 EEST

Merhaba,
cmxmatrix.org a bir göz atmanızı tavsiye ederim. Ben programlamaya
biraz uzak biri olarak CMS lerle boğuşuyorum. PHP biliyorsanız sizin
işiniz kolay ,phpnuke ve clone ları çok yaygın ve buyüzden kullanırken
güvenliğe dikkat etmek gerekiyor. Çok bilindiği için açıkları
olabiliyor ama önlemleride olabiliyor. Benim duyduğum açık ,sql
injection ve bununla ilgili phpnuke için patch ler var, yada cpg-nuke
gibi güvenliği arttırılmış türevler de kullanabilirsiniz.ben şu
sıralar mambo deniyorum ,nuke lardan çok farklı ,başta kullanımı biraz
zorluyor ,ama alışınca beğeniyorsunuz, kararlı çalışıyor.
cmsmatrix.org da yakalşık 160 tane karşılaştırabileceğiniz portal var
,tam istediÄŸiniz gibi bir ÅŸey de bulabilirsiniz.

Kolay gelsin,

Attila Kepenek