Re: [Linux-sohbet] silverspell.net

From: Cem GÜLER (cemguler@kibrit.net)
Date: Tue 26 Oct 2004 - 17:08:20 EEST

Ýlgi ve alakaniza gercekten tesekkür ederiz. "Kavramsal karmasa" konusunda benim
titizligim zaten yeteri kadar ünlüdür. Diger taraftan tabii ki "Neden Linux"
sorusunun cevabi inanilmaz uzundur aslinda ama bu ise kurumsal acidan
baktiginizda sorunun cevabinin bu oldugunu dusundum. Ote yandan "Neden Linux"
konusunda ayrintili bir yazi dusunecegim vakit buldugum ilk an.

Alýntý yapýlýyor "A. Murat Eren" <meren@uludag.org.tr>:

> Merhabalar,

> amelesi
Türkçe
> [...]
>
> olarak tavsiye ve rica ediyorum. Madem buraya gonderdiniz sitenizi,
> yorum/fikir almak istiyorsunuzdur diye yazdim bunlari. Nihaytinde ne
> yapacaginiz sizin bileceginzi is :)
>

> Selamlar.
> --

> A. Murat Eren
> meren@uludag.org.tr
> http://cekirdek.uludag.org.tr/~meren/
> 0x88FD9FC7,
> 910A FCB3 2AAB 4CA5 E4D9 EFFA 6555 A33A 88FD 9FC7

Cem GÜLER